Бюджетна політика

Основні напрями бюджетної політики Кіровоградської області на 2011 рік

(затвердженні рішенням Кіровоградської обласної ради від 10 вересня 2010 року № 962) 

Основні напрями бюджетної політики
Кіровоградської області на 2011 рік

Вступ

Основні напрями бюджетної політики Кіровоградської області на 2011 рік ґрунтуються на положеннях Постанови Верховної Ради України "Про Основні напрями бюджетної політики на 2011 рік", постанови Кабінету Міністрів України "Про схвалення Декларації цілей та завдань бюджету на 2011 рік (Бюджетної декларації)", Програми економічних реформ на 2010 - 2014 роки "Заможне суспільство, конкурентноспроможна економіка, ефективна держава" та передбачають комплекс завдань щодо їх реалізації з урахуванням особливостей економічного розвитку регіону, його потенціалу, пріоритетів і проблем та спрямовані на подолання наслідків фінансово-економічної кризи, проведення ефективної податково-бюджетної політики, підвищення інвестиційної привабливості регіону, рівня зайнятості населення, зростання його матеріального та духовного добробуту, виконання соціальних гарантій держави.

Основні напрями бюджетної політики

1. Складання проектів місцевих бюджетів області на 2011 рік - на основі програмних завдань Президента України, Кабінету Міністрів України, положень Бюджетного кодексу України в новій редакції, податкового законодавства з урахуванням змін, проекту Державного бюджету України на 2011 рік, рекомендацій Міністерства фінансів України про формування міжбюджетних відносин між державним та місцевими бюджетами на 2011 рік, Основних напрямів бюджетної політики на 2011 рік, схвалених Верховною Радою України.

2. Забезпечення безумовного дотримання принципів реальності і збалансованості при формуванні місцевих бюджетів області.

3. Перетворення бюджетної політики на дієвий інструмент посилення ролі місцевого самоврядування, фінансової незалежності місцевих бюджетів.

4. Підвищення рівня податкоспроможності територій, проведення політики детінізації економіки, здійснення заходів, спрямованих на збільшення доходів бюджетів усіх рівнів, посилення боротьби з ухиленням від сплати податків та залучення до сплати податків суб'єктів підприємницької діяльності, які задіяні у схемах мінімізації податкових зобов'язань і штучно створюють збитковість.

4.1. Вжиття заходів щодо розширення бази оподаткування шляхом своєчасного та організованого застосування норм податкового законодавства, зокрема у частині повноти та правильності визначення об'єктів оподаткування, ставок оподаткування, пільг та за рахунок чіткої координації дій органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, їх економічних служб та податкових органів.

4.2. Посилення контролю за справлянням податків і зборів, скорочення податкового боргу перед бюджетами усіх рівнів та досягнення стовідсоткової сплати донарахованих сум за наслідками проведеної контрольно-перевірочної роботи.

4.3. Організація контролю за діяльністю підприємств, які декларують від'ємне значення об'єкта оподаткування або відсутність господарської діяльності.

4.4. Припинення протиправної діяльності суб'єктів господарювання, які задіяні у схемах ухилення від оподаткування.

4.5. Підвищення та доведення заробітної плати до рівня середньої заробітної плати в Україні.

4.6. Підвищення ефективності справляння податку з доходів фізичних осіб.

4.7. Здійснення заходів щодо легалізації доходів та майна, одержаних з порушенням податкового законодавства.

4.8. Збереження нормативів відрахувань частини прибутку (доходу) підприємств спільної власності територіальних громад сіл, селищ і міст області та підприємств комунальної власності районів та міст обласного значення, що сплачується до відповідних бюджетів, на рівні не меншому ніж у 2010 році.

4.9. Встановлення місцевими радами додаткових ставок податку на прибуток підприємств (крім податку на прибуток підприємств і фінансових установ комунальної власності) у розмірах, визначених законодавством.

4.10. Продовження роботи у рамках Закону України "Про благодійництво та благодійні організації" щодо залучення закладами освіти благодійних внесків фізичних та юридичних осіб з метою сприяння розвитку науки і освіти, реалізації науково-освітніх програм, надання допомоги талановитій творчій молоді, забезпечення покращення матеріально-технічної бази закладів освіти.

4.11. Збільшення надходжень від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством, у тому числі за рахунок збільшення плати за оренду майна та повноти її стягнення.

4.12. Здійснення продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що не використовуються комунальними підприємствами, на відкритих аукціонах, удосконалення механізму продажу таких земельних ділянок разом з розташованими на них об'єктами приватизації.

4.13. Продовження роботи з перегляду (поновленню) грошової оцінки земель населених пунктів та розмежуванню земель державної і комунальної власності, проведення передачі земельних ділянок в оренду на конкурсних засадах.

4.14. Завершення робіт по виготовленню та обробці космічних знімків земель населених пунктів області.

4.15. Здійснення інвентаризації земельних ділянок, зокрема на землях:
водного фонду; лісогосподарського призначення, які зайнятті виробничими, культурно-побутовими, господарськими та іншими будівлями і спорудами; наданих залізницям та гірничодобувним підприємствам; зайнятих сільськогосподарськими угіддями, що наданні в установленому порядку і використовуються за цільовим призначенням, у тому числі військовими сільськогосподарськими підприємствами; наданих садовим кооперативам, у тому числі зайнятих садовими дачними будинками фізичних осіб; наданих для підприємств промисловості та зайнятих землями тимчасової консервації; земель резерву та запасу.

4.16. Забезпечення ефективного управління об'єктами комунальної власності з метою збільшення надходжень до місцевих бюджетів, передача в оренду комунального майна на конкурсних засадах та за ринковими ставками орендної плати, а здійснення приватизації - на відкритих аукціонах.

4.17. Визначення джерел наповнення бюджетів розвитку місцевих бюджетів області та напрямків їх використання відповідно до норм Бюджетного кодексу України, що вводяться з 1 січня 2011 року.

4.18. Мінімізація втрат місцевих бюджетів від наданих місцевими радами пільг зі сплати податків, посилення контролю за ефективністю витрачання суб'єктами господарювання коштів від наданих податкових пільг.

5. Підвищення ефективності, прозорості та результативності використання бюджетних коштів на основі визначених пріоритетних завдань, посилення відповідальності розпорядників бюджетних коштів за їх раціональне та цільове використання.
5.1. Концентрація бюджетних ресурсів на виконанні пріоритетних напрямів діяльності, визначених Стратегією економічного та соціального розвитку Кіровоградської області на період до 2015 року, програмою соціально-економічного розвитку Кіровоградської області на середньостроковий період (2007 - 2011 роки) та обласною програмою "Центральний регіон - 2015" (далі - програмні документи соціально-економічного розвитку області).

5.2. Проведення функціональної інвентаризації мережі бюджетних закладів з метою оптимізації їх потужностей відповідно до потреб населення, оновлення матеріальної бази цих закладів, приведення штатної чисельності установ і організацій у відповідність з наявними можливостями бюджету.

5.3. Недопущення росту чисельності працівників бюджетних установ, передбачення скорочення адміністративно-управлінського персоналу установ, що утримуються за рахунок коштів місцевих бюджетів.

5.4. Забезпечення жорсткої економії бюджетних коштів щодо здійснення матеріально-технічного забезпечення діяльності органів місцевого самоврядування.

5.5. Забезпечення жорсткого контролю за проведенням ремонтних робіт та реконструкції приміщень, у яких розташовані органи влади (крім випадків, пов'язаних із надзвичайними ситуаціями), та придбанням автотранспорту, меблів, мобільних телефонів тощо за рахунок коштів загального фонду місцевих бюджетів.

5.6. Передбачення у повному обсязі потреби в асигнуваннях на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених чинним законодавством умов оплати праці та на проведення розрахунків за енергоносії і комунальні послуги, що споживаються бюджетними установами.

5.7. Забезпечення жорсткого режиму економії у використанні енергоносіїв, здійснення заходів з енергозбереження, впровадження енергоефективних та енергозберігаючих технологій, дотримання дисципліни розрахунків за спожиті енергоносії та комунальні послуги.

5.8. Спрямування власних надходжень бюджетних установ у першу чергу на заходи, здійснення яких необхідне для виконання основних функцій, на захищені видатки і які не забезпечені коштами загального фонду кошторису.

5.9. Недопущення включення до проектів місцевих бюджетів видатків, повноваження для проведення яких з місцевих бюджетів безпосередньо не визначені чинними нормативно-правовими актами.

5.10. Планування видатків на виконання власних повноважень органів місцевого самоврядування - за наявності місцевих програм.

5.11. Оптимізація витрат на пільгові перевезення окремих категорій громадян на підставі удосконаленої методики визначення обсягів компенсаційних виплат на пільговий проїзд.

5.12. Проведення головними розпорядниками бюджетних коштів постійного моніторингу результатів виконання функціональних повноважень та місцевих програм з метою прийняття управлінських рішень, посилення фінансового контролю за дотриманням бюджетного законодавства на усіх стадіях бюджетного процесу.

5.13. Удосконалення системи внутрішнього контролю та посилення відповідальності за витрачанням бюджетних коштів головними розпорядниками та розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня.

5.14. Забезпечення дотримання законодавства про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, у тому числі в обов'язковому порядку під час визначення переможців торгів дотримуватись вимог щодо відповідності ціни предмета закупівлі, запропонованої учасниками торгів, сердньостатистстичній ціні, яка сформувалась на території області на момент здійснення закупівлі відповідних товарів, робіт, послуг.

5.15. Посилення контролю за проведенням тендерних процедур бюджетними установами, досягнення максимальної економії бюджетних коштів під час проведення тендерних процедур. Постійне здійснення моніторингу цінової політики по закупівлі товарів, робіт, послуг.

5.16. Визначення переліку товарів та послуг, закупівля яких здійснюватиметься на засадах координації за кошти обласного бюджету та генерального замовника по цих товарах.

5.17. Здійснення головними розпорядниками бюджетних коштів середньострокового планування на основі визначених пріоритетних завдань своєї діяльності та результативних показників, які вони прагнуть досягти, та контроль за їх досягненням.

5.18. Проведення головними розпорядниками бюджетних коштів підготовчої роботи до здійснення видатків з місцевих бюджетів за програмно - цільовим методом.

5.19. Забезпечення ефективного управління бюджетними коштами шляхом постійного удосконалення механізму взаємодії місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, Державного казначейства України, розпорядників та одержувачів бюджетних коштів.

5.20. Продовження роботи по інвентаризації місцевих програм, їх упорядкуванню з метою більш повного забезпечення фінансовими ресурсами програм, які мають пріоритетне значення для розвитку регіону та відповідають пріоритетним напрямам діяльності, визначеним програмними документами соціально-економічного розвитку області.
Приведення діючих місцевих програм у відповідність до вимог Бюджетного кодексу України та податкового законодавства, які наберуть чинності з 1 січня 2011 року.

5.21. Проголошення 2011 року - Роком освіти та інформаційного суспільства в Кіровоградській області, сприяння реалізації науково-освітніх програм, розвитку творчості талановитої молоді.

5.22. Вжиття планових заходів щодо відновлення мережі закладів дитячої дошкільної освіти відповідно до зростаючих потреб територіальних громад з урахуванням напрямів реформування галузі та забезпечення обов'язковою дошкільною освітою дітей п'ятирічного віку відповідно до Закону України від 6 липня 2010 року № 2442-VІ „Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу".

5.23. Сприяння соціальному становленню та розвитку молоді, літньому відпочинку та оздоровленню дітей, молоді, сімей з дітьми, соціальній адаптації, вихованню в молодого покоління почуття патріотизму, підвищення статусу інституту сім'ї, престижу толерантних сімейних відносин, зайнятості та розвитку підприємницької діяльності серед молоді, удосконаленню її професійної орієнтації. Забезпечення рівності жінок і чоловіків у регіоні, подолання гендерних розривів та створення умов для реалізації потенціалу кожної особистості незалежно від статевої приналежності.

5.24. Здійснення комплексу заходів щодо виконання державних програм соціального захисту населення області, вжиття необхідних заходів, спрямованих на забезпечення у повному обсязі відповідно до потреби надходження субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства; на надання пільг та житлових субсидій населенню.
Поліпшення матеріально-технічної бази інтернатних закладів системи соціального захисту.

5.25. Сприяння розвитку масового спорту в області, надання за рахунок коштів місцевих бюджетів фінансової підтримки громадським організаціям фізкультурно-спортивної спрямованості на селі.

5.26. Створення матеріально-технічних умов для ефективного функціонування дитячо-юнацьких спортивних шкіл та закладів резервного спорту шляхом виділення коштів з місцевих бюджетів для будівництва та ремонту спортивних споруд дитячо-юнацьких спортивних шкіл, укомплектування їх спортивним обладнанням та інвентарем, будівництва сучасних стадіонів та проведення реконструкції діючих.

5.27. Створення професійного кадрового потенціалу для підготовки спортсменів високого класу шляхом підвищення кваліфікації тренерсько-викладацького складу та адміністрації спортивних шкіл за рахунок коштів місцевих бюджетів.

5.28. Надання фінансової підтримки за рахунок коштів місцевих бюджету для розвитку дитячо-юнацького спорту та спорту вищих досягнень, на поліпшення житлово-побутових умов учасникам Олімпійських, Паралімпійських та Дефлімпійських ігор.

5.29. Забезпечення першочергового фінансування видатків, пов'язаних з вирішенням проблем з питань здоров'я матері та дитини, зменшення материнської та малюкової смертності, забезпечення умов народження здорової дитини та покращення матеріально-технічної бази закладів охорони здоров'я.

5.30. Сприяння забезпеченню фінансовими ресурсами для проведення капітальних ремонтів приміщень туберкульозних закладів області та паталогоанатомічного корпусу обласного бюро судово-медичної експертизи.

5.31. Передбачення в місцевих бюджетах видатків на придбання медикаментів (у тому числі на пільгове забезпечення ліками за рецептами лікарів) та харчування, в межах норм визначених чинним законодавством, для створення належних умов життєзабезпечення ветеранів війни, шанобливого ставлення до них при перебуванні в лікувально - профілактичних закладах.

5.32. Сприяння передбаченню в місцевих бюджетах видатків на придбання інсулінів для забезпечення хворих на цукровий та нецукровий діабет інсулінами у повному обсязі.

5.33. Сприяння створенню позитивного іміджу області, як на внутрішньому, так і на міжнародному ринку туристичних послуг, популяризації історичного та культурного надбання, розвитку туристичної інфраструктури.

5.34. Здійснення за рахунок коштів обласного бюджету та на умовах співфінансування з бюджетів районів і міст обласного значення комплексу заходів щодо підвищення міжнародного іміджу області та розгортання міжрегіонального співробітництва, зокрема участі області у:
міжнародній виставці "Зелений тиждень";
Всеукраїнській виставковій акції "Барвиста Україна";
міжнародній агропромисловій виставці "Агро";
проведенні Днів області в регіонах іноземних держав, з якими укладені угоди про міжрегіональне співробітництво.

5.35. Здійснення за рахунок коштів обласного бюджету на умовах співфінансування з бюджетів районів і міст обласного значення комплексу заходів щодо проведення в області всеукраїнських культурно-мистецьких фестивалів:
традиційного свята театрального мистецтва «Вересневі самоцвіти»;
вокально-хорового мистецтва «Калиновий спів";
виконавців на народних інструментах «Провесінь»;
та обласних культурно-мистецьких акцій.

5.36. Збереження історико-культурної спадщини шляхом фінансування видатків на реставрацію музейних колекцій, рідкісних та цінних документів, придбання рідкісних музейних предметів, встановлення та утримання охоронно-пожежної сигналізації в музеях області.

5.37. Збереження та оновлення бібліотечних фондів, доступ до інформації, представленої в мережі Інтернет, придбання в бібліотеки області програмного забезпечення ІРБІС.

5.38. Надання фінансової підтримки театрально-видовищним закладам та покращення їх матеріально - технічної бази.

5.39. Організація технічного обстеження будівель та споруд сільських і селищних закладів культури, здійснення ремонтних робіт в будівлях, що потребують проведення аварійно-відновлювальних робіт.

5.40. Виготовлення науково-проектної документації з визначенням меж територій і зон охорони пам'яток культурної спадщини та проведення робіт щодо завершення паспортизації об'єктів культурної спадщини.

5.41. Збереження історико-культурної, архітектурно-містобудівної спадщини, спрямування коштів місцевих бюджетів та інших джерел, не заборонених законодавством, на реконструкцію та реставрацію пам'яток історії та культури, зокрема: Кіровоградського академічного театру ляльок; відділу обласного краєзнавчого музею - меморіального музею М.Л. Кропивницького; Кіровоградської обласної бібліотеки для юнацтва ім. О.М. Бойченка; заповідника-музею «Хутір Надія»; філії Кіровоградського обласного краєзнавчого музею «Музейно-природний заповідник "Тобілевичі"» в с. Арсенівка; парку-пам'ятки садово-паркового мистецтва "Онуфріївський парк".
Виконання та фінансування робіт здійснювати виключно по об'єктах, які забезпечені обліковими документами з охорони культурної спадщини та проектно-кошторисною документацією, яка має позитивний висновок державної інвестиційної експертизи, скоригована у відповідності до діючих державних будівельних норм.

5.42. Продовження роботи щодо реформування житлово-комунального господарства із застосуванням енергозберігаючих технологій і обладнання, створення умов для технічного переоснащення об'єктів життєзабезпечення населених пунктів в рамках реалізації заходів обласних програм реформування та розвитку житлово-комунального господарства Кіровоградської області на 2009-2014 роки, "Питна вода Кіровоградської області на 2005-2020 роки" та відповідних районних (міських) програм.

5.43. Забезпечення перегляду органами місцевого самоврядування тарифів на житлово-комунальні послуги для забезпечення повного відшкодування економічно обгрунтованих витрат, пов'язаних з наданням таких послуг. Передбачення органами місцевого самоврядування відповідно до чинного законодавства коштів на відшкодування різниці в цінах/тарифах на житлово-комунальні послуги у разі, коли затверджені тарифи не відшкодовують у повному обсязі економічно обґрунтовані витрати суб'єктів господарювання, що виробляють/надають такі послуги.
Створення умов для ефективного функціонування підприємств житлово-комунального господарства шляхом залучення приватних інвестицій та гарантування інтересів територіальних громад і збереження комунального майна.

5.44. Передбачення в обласному бюджеті субвенції бюджетам районів та міст обласного значення на преміювання територіальних громад - переможців обласного конкурсу "Населений пункт Кіровоградської області найкращого благоустрою" з метою поліпшення благоустрою та санітарного стану населених пунктів області.

5.45. Здійснення комплексу заходів щодо вивчення громадської думки шляхом проведення соціологічних досліджень за рахунок коштів обласного бюджету на умовах співфінансування з місцевих бюджетів.

5.46. Продовження практики виділення коштів з обласного бюджету редакціям обласної та міськрайонних комунальних друкованих засобів масової інформації для систематичного висвітлення реалізації заходів виконання програми економічного та соціального розвитку області у 2011 році, а також пріоритетних напрямів програми соціально-економічного розвитку області "Центральний регіон - 2015".

5.47. Здійснення подальшого розвитку теле- та Fm-радіомережі Кіровоградської обласної державної телерадіокомпанії з метою задоволення інформаційних потреб населення області.

5.48. Розроблення обласної програми розвитку книговидання та книгорозповсюдження на 2011-2015 роки, у рамках якої здійснювати видання історичної, краєзнавчої, соціальної, презентаційної літератури для поповнення бібліотечних фондів закладів освіти та культури області.

5.49. Реалізація заходів обласної програми збереження історичної пам'яті про Перемогу у Великій Вітчизняній війні на 2011-2020 роки.

6. Забезпечення реалізації заходів обласної програми охорони навколишнього природного середовища в Кіровоградській області на 2009-2012 роки з визначенням пріоритетів природоохоронної діяльності та концентрацією коштів місцевих фондів охорони навколишнього природного середовища на фінансуванні найбільш ефективних і важливих природоохоронних заходів та об'єктів.

6.1. Акумуляція на рівні обласного та районних бюджетів коштів цільових фондів охорони навколишнього середовища сільських, селищних, міських (міст районного значення) рад у вигляді субвенцій на виконання власних повноважень територіальних громад відповідно до укладених угод та з метою ефективного їх використання, зниження негативного впливу
забруднення навколишнього природного середовища.

6.2. Удосконалення Порядку планування і фінансування природоохоронних заходів та об'єктів з обласного фонду охорони навколишнього природного середовища, затвердженого розпорядженням голови облдержадміністрації від 4 червня 2008 року № 471-р.

6.3. Продовження роботи щодо розроблення типових проектів полігонів твердих побутових відходів для сіл, селищ, міст.

6.4. Здійснення у 2011 році розподілу коштів обласного фонду охорони навколишнього природного середовища у таких пропорціях: природоохоронні об'єкти - не менше 70 %, природоохоронні та організаційні заходи -до 30%.

7. Формування сприятливого інвестиційного клімату, посилення інвестиційної складової місцевих бюджетів.

7.1. Запровадження та поширення практики об'єднання на договірних засадах коштів місцевих бюджетів області для виконання спільних інвестиційних проектів, зосередження фінансових ресурсів на реалізації інвестиційних проектів, спрямованих на поліпшення інфраструктури територіальних громад, якості життя населення.

7.2. Продовження роботи щодо проведення інвентаризації об'єктів незавершеного будівництва, визначення тих, що мають важливе значення для соціально-економічного розвитку територій та їх спрямування на добудову інвестиційних ресурсів за рахунок усіх джерел фінансування.

7.3. Визначення основними критеріями формування переліку об'єктів, що мають будуватися (реконструюватися) за рахунок бюджетних коштів:
наявність проектно-кошторисної документації, яка має позитивний висновок державної інвестиційної експертизи, скоригована у відповідності до діючих державних будівельних норм;
високий ступінь будівельної готовності;
введення в експлуатацію об'єктів у 2011році;
завершення будівництва існуючих недобудов попередніх років;
важливе соціальне значення для розвитку територій;
розширення обсягу надання суспільних послуг.
Включення у виняткових випадках до даного переліку об'єктів-новобудов, якщо вони мають особливо важливе стратегічне значення для розвитку місцевих громад або перебувають в аварійному стані чи загрожують стану навколишньому середовища, із визначенням поетапності їх реалізації

7.4. Дотримання при плануванні видатків за рахунок субвенцій з державного бюджету на виконання інвестиційних проектів таких основних засад, як економічна ефективність, обґрунтування спроможності подальшого утримання об'єктів, фінансова забезпеченість інвестиційних проектів, строк впровадження яких довший ніж бюджетний період, участь бюджету отримувача субвенції.

7.5. Передбачення субвенції обласному бюджету з бюджетів районів і міст обласного значення на пріоритетні об'єкти житлово-комунального господарства та соціально-культурної сфери, будівництво (реконструкція) яких розпочато у попередні роки, де замовником визначено управління капітального будівництва облдержадміністрації.

7.6. Передбачення в обласному бюджеті видатків на завершення робіт по розробленню схеми планування території Кіровоградської області відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 серпня 2002 року № 1291 "Про забезпечення реалізації Закону України "Про Генеральну схему планування території України".

7.7. Визначення в програмах соціально-економічного розвитку малих міст пріоритетних об'єктів для поліпшення та розвитку соціальної інфраструктури міст, забезпечення їх проектно-кошторисною документацією з метою отримання прямих субвенцій з державного бюджету на соціально-економічний розвиток малих міст та ефективного їх використання.

7.8. Продовження роботи по розробленню, коригуванню та оновленню генеральних планів населених пунктів області за рахунок коштів місцевих бюджетів.

7.9. Розроблення комплексної програми газифікації сільських населених пунктів області на 2011 -2015 роки.

7.10. Залучення до цільових фондів місцевих бюджетів, утворених органами місцевого самоврядування, коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів області у розмірах, визначених статтею 27-1 Закону України "Про планування і забудову територій".

7.11. Продовження практики виділення коштів з обласного бюджету для реалізації заходів з підтримки програм підтримки індивідуального житлового будівництва на селі "Власний дім", на будівництво (придбання) доступного житла у Кіровоградській області, забезпечення житлом молодих сімей у Кіровоградській області, розвитку середнього і малого підприємництва (у частині реалізації інвестиційних проектів суб'єктів малого підприємництва), проектів ПРООН "Місцевий розвиток, орієнтований на громаду", організації рятування на водах, фінансування об'єктів за рахунок коштів фонду охорони навколишнього природного середовища, обласного земельного фонду, переважно на умовах співфінансування з бюджетів районів і міст обласного значення.

7.12. Продовження розбудови автотранспортної системи області, зосередження фінансових ресурсів державного та місцевих бюджетів на фінансуванні робіт із будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг, насамперед доріг, що перебувають у аварійному стані та потребують реконструкції і капітального ремонту.

7.13. Визначення головними розпорядниками коштів територіального дорожнього фонду обласного бюджету:
головного управління промисловості та розвитку інфраструктури (для коштів, що будуть спрямовуватись на ремонт доріг загального користування місцевого значення);
головного управління житлово-комунального господарства облдержадміністрації та (або) управління капітального будівництва облдержадміністрації (для коштів, що будуть спрямовуватись на ремонт вулиць і доріг у населених пунктах, що належать до комунальної власності).

7.14. Активізація роботи з відшукання додаткових джерел фінансового забезпечення розвитку дорожнього господарства шляхом залучення коштів інвесторів.

8. З метою підвищення ефективності управління комунальною власністю:

8.1. Опрацювання пропозицій щодо переліку об'єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ і міст області, які підлягають відчуженню, у сумі не менше 10,0 млн.грн. (у тому числі викупу орендарем поліпшеного орендованого майна за рахунок власних коштів) та включення їх до проекту програми соціально-економічного розвитку Кіровоградської області на 2011 рік.

8.2. Продовження системної роботи з відновлення основних фондів підприємств, установ та організацій комунальної власності в рамках реалізації Програми оновлення та будівництва основних фондів спільної власності територіальних громад сіл, селищ і міст Кіровоградської області на 2010-2011 роки.

8.3. Передбачення в місцевих бюджетах видатків на фінансову підтримку та збільшення статутних фондів підприємств комунальної власності територіальних громад сіл, селищ і міст області: автомобільної бази Кіровоградської обласної; газети обласної ради та обласної державної адміністрації "Народне слово"; обласного комунального виробничого підприємства "Дніпро-Кіровоград", комунального підприємства "Аеропорт Кіровоград".


9. Забезпечення взаємодії з галузевими міністерствами та відомствами щодо врахування потреб області у показниках Державного бюджету України на 2011 рік за відповідними бюджетними програмами.

10. Ініціювання перед Міністерством фінансів України, Кабінетом Міністрів України врахування у проекті Закону України "Про Державний бюджет України на 2011 рік" таких актуальних для регіону питань:

10. 1. Більш повного забезпечення фінансовими ресурсами виконання делегованих державою повноважень під час визначення розрахункового обсягу видатків місцевих бюджетів та міжбюджетних трансфертів на 2011 рік та збільшення фінансового ресурсу на видатки, що фінансувалися за рахунок державного бюджету та пропонуються до передачі у 2011 році на місцеві бюджети (зокрема, утримання установ професійно-технічної освіти).

10.2. Передбачення у Державному бюджеті України на 2011 рік субвенції місцевим бюджетам Кіровоградської області на виконання інвестиційних програм (проектів), а саме на:
продовження реконструкції будівлі Кіровоградського академічного обласного українського музично-драматичного театру імені М.Л.Кропивницького - у сумі 27,5 млн.грн.
завершення заходів з передачі житлового фонду та об'єктів соціально-культурної сфери Міністерства оборони України у комунальну власність (військове містечко "Кіровоград-25") - у сумі 14,5 млн.грн.
соціально-економічний розвиток (завершення будівництва та реконструкції об'єктів соціально-культурної сфери, житлово-комунального господарства та газифікації, які мають високий ступінь будівельної готовності і можуть бути введеними в дію у 2011 році) - у сумі 70,7 млн.грн.

10.3. Передбачення у Державному бюджеті України для Кіровоградської області видатків на фінансування:
у галузі промисловості, транспорту:
Державної програми забезпечення сталого розвитку регіону видобування та первинної переробки уранової сировини на 2006-2030 роки - у сумі 61,5 млн.грн.;
ДП "Дирекція підприємства, що будується на базі Новокостянтинівського родовища уранових руд" (продовження робіт з будівництва), яке має важливе стратегічне значення для розвитку ядерно-паливного комплексу України - у сумі 420,0 млн.грн.;
забезпечення життєдіяльності Криворізького гірничо-збагачувального комбінату окислених руд - у сумі 64,2 млн.грн.;
проведення робіт із будівництва, реконструкції та утримання автомобільних доріг загального користування - у сумі 517,0 млн.грн.;
в агропромисловому комплексі:
витрат Аграрного фонду, пов'язаних з комплексом заходів із зберігання, перевезення, переробки та експорту об'єктів державного цінового регулювання державного інтервенційного фонду - 200,0 млн.грн.;
механізму здешевлення кредитів агропромислового комплексу - 80,0 млн.грн.;
дотації та державної підтримки виробництва продукції тваринництва та рослинництва - 62,5 млн.грн.;
державної підтримки сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів - 25,2 млн.грн.;
часткової компенсації вартості сільськогосподарської техніки вітчизняного виробництва - 15,0 млн.грн.;
підтримки фермерських господарств - 14,0 млн.грн.;
у галузі житлово-комунального господарства:
інвестиційних проектів в рамках реалізації Загальнодержавної програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства та Загальнодержавної програми "Питна вода України", введення в експлуатацію яких планується у 2011 році - у сумі 110,6 млн.грн.;
у галузі будівництва:
Державної цільової соціально-економічної програми будівництва (придбання) доступного житла, яка затверджена постановою Кабінету Міністрів від 11 листопада 2009 року № 1249 -у сумі 18,2 млн.грн.;
у галузі охорони здоров'я:
придбання ангіографа (сучасного апарату для діагностики паталогії серцево-судинних захворювань) - у сумі 10,0 млн. грн.;
у галузі освіти і науки:
придбання шкільних автобусів для перевезення дітей, що проживають у сільській місцевості - 25,5 млн.грн. (90 автобусів);
забезпечення загальноосвітніх навчальних закладів засобами інформатизації та комп'ютеризації - 11,3 млн.грн. (придбання 161 навчального комп'ютерного комплексу);
реалізацію Державної цільової соціальної програми "Школа майбутнього" - у сумі 32,6 млн.грн.;
у сфері захисту населення і територій:
здійснення очищення території колишнього авіаційного полігону „Компаніївка" від вибухонебезпечних предметів - у сумі 0,8 млн.грн. відповідно до Державної цільової програми протимінної діяльності на
2009-2014 роки, яка затверджена постановою Кабінету Міністрів від
18 лютого 2009 року № 131;
виконання заходів щодо перезатарення, вилучення, перевезення та знешкодження 502,8 тонн непридатних та заборонених до використання хімічних засобів захисту рослин, проведення санації та рекультивації звільнених від пестицидів складів з державного бюджету з урахуванням відсутності фінансування за попередні роки - у сумі 5,7 млн.грн. (за рахунок коштів Державного фонду охорони навколишнього природного середовища);
здійснення заходів щодо захисту населених пунктів від шкідливої дії вод на території Кіровоградської області у м. Світловодську - 6,8 млн.грн., у м.Долинська - 4,9 млн.грн. та м. Помічна - 1,0 млн.грн. (за рахунок коштів Державного фонду охорони навколишнього природного середовища);
забезпечення завершення всього комплексу будівельно-монтажних робіт та введення в експлуатацію будівлі оперативно-координаційного центру ГУМНС України в області для створення Служби 112 - у сумі 6,4 млн.грн.

11. Продовження роботи органів виконавчої влади та місцевого самоврядування по реалізації комплексу заходів, спрямованих на протидію кризовим явищам в економіці регіону та подолання наслідків фінансово-економічної кризи.

Важливо

Обласна рада оголошує конкурс для внесення кандидатур на заміщення вакантної посади директора КП “Поліграфія”

Обласна рада оголошує конкурс для внесення кандидатур на заміщення вакантної посади директора КП “Історико-архітектурний заповідник родини Раєвських”

Оголошується конкурс на здобуття обласної премії у сфері образотворчого мистецтва та мистецтвознавства імені Олександра Осмьоркіна

Оголошується конкурс на здобуття обласної літературної премії імені Євгена Маланюка

До уваги ОМС

Щодо концепції організації виплат компенсацій вкладникам Сбербанку СРСР

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ "Про керівників напрямів реформ"

Заява щодо Концепції територіальної організації влади в Україні

До уваги ЗМІ

Графік прийому громадян головами постійних комісій обласної ради

Порядок проведення конкурсу на оренду

Вони народилися у жовтні

Орієнтовний графік проведення постійних комісій на жовтень 2012 року

УВАГА з 01.01.2011 року адреса електронної пошти Кіровоградської обласної ради змінилася на

© 2012. Кiровоградська обласна рада